From:
Date:
Tue, 1 Jun 1999 07:10:34 +0200
Arturo, le facto es que le plus frequente forma presente del verbo _esser_
es _es_. Interlingua ha duo verbos con formas curte: _es_ e _ha_.

Le verbo _tube_ non existe in interlingua, ma io lo comprendeva ben pro mi
touristic cognoscentia del espaniol. Le verbo que corresponde a _tener_ es
_tener_ ;-) ma illo es totalmente regular - lo que me place multo - per
consequente tu debe scriber _Io teneva un experientia_... o mesmo _io
habeva un experientia_....

Un interlinguista danese habeva scribite un libro - forsan plus un schizzo
- de un mundo in le qual linguas mundial como nostre interlingua e un
manata de alteres - rega le mundo. Ille non, infelicemente, ellaborava isto
totalmente. Io videva isto a un conferentia de interlingua que nos habeva
in le sud de Svedia (vinti minutas per transbordator ab le urbe de Hamlet
Helsingør (Helsino/r) a Hälsingborg (in Svedia, ubi Hamlet NON habitava ;-)

E mi pensata es que le rete sembla facer lo mesme. Nos vide a vices
alternativas in interlingua o in le mundo integre como plus forte, proque
le rete es democratic e da - in principio - le mesme fortia a cata voto.

Le forma _esse_ es ben potential, ma io lo ha vidite multo rarmente. In mi
aures illo sona _archaic_.

Tu message face causa supponer que tu es de accordo con me in le senso que
le plus simple, le minus de nove formas on debe apprender in interlingua -
e cata altere lingua - le plus facile illo se face.

Kjell Rehnström
Vänortsgatan 87
752 64  UPPSALA
Tel. 018-50 22 35