From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Wed, 16 Aug 2000 07:29:49 +0200
I-GI wrote:

> Le difficultate, car Kjell, es in le facto que io scribe re un cosa e tu
> examina e approfunda un cosa que io NON ha scribite. Io cognosce iste
> situation que es multo frequente; io lo incontrava frequentemente in mi
> vita professional.
> Illo que tu ha facite ha essite isto: tu ha prendite pretexto de un mi
> rationamento pro facer un altere rationamento del toto tue que, con le mie,
> ha nihil a que vider.

Vole ben per consequente cambiar mi responsa al sequente:
Ego ha audite. Gratias!

Ma, via omne burlescheria! Ego es plenmente
consciente del facto que nos va miscomprender nos
de tempore a tempore. Apprender le communication
es tanto importante como le lingua ipse.

Vole ben reguardar mi previe message solo como un
amplification del area de ideas. Ego propone in
principio nihil, solo da un poco plus de ideas.

Amicalmente