From:
Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 26 Apr 2007 11:36:37 +0200
Le die 2007-04-26 09:47 CEST, Josu Lavin ha scripte:
| Car amicos,
|
| Io ha trovate un multo melior programma lector automatic.
|
| Illo est DSpeech v1.53 et vos pote discargar lo in:
|
| http://dimio.altervista.org/eng/
| o:
| http://dimio.altervista.org/ita/
|
| Illo es totalmente gratuite.
|
| Insimul con le programma io ha discargate ab iste sito:
|
| DSpeech PDF Plug-in
| RealSpeak Italian
| L&H SAPI4 Italian
|
| Post discomprimer los io los ha collocate tote illos in le mesme
| portafolio.

> [...]

Car Josu,
perdona me si io non te respondeva antea... proque io ha essite (e es) un poco
occupate con mi studios, e io non ha potite (ancora) vider tu material.

Comocunque io vole que tu sape que io ama grandemente tu passion :)

Salutationes
Giovanni