From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sat, 22 Nov 1997 22:41:43 -0500
Piet Cleij wrote:

> Car amicos,
>
> Io vole adder ancora alicun lineas al message "Chassar" que io vos ha
> inviate hodie.
>
> Anne Burgi ha scribite in su message del  21 de novembre:
> "Nunc le parolas francese que comencia per le sono "ka" son le parolas
> prendite del lingua italian in le XVI-te seculo in le prestigiose tempore
> del Renascentia italian."
>
> Si, il es ver que le italiano de ille seculo ha date plure parolas con "ka"
> (in vice de "cha" e "che") al lingua francese: "campagne, cavalier,
> cadence, canaille".

> [...]

Salute Piet,

Lo que io habeva dicite in re le origine del parolas francese esseva
solmente un principio general. Le lingua italian es le lingua que ha
habite le plus grande influentia sur le francese. Nulle altere linguas
ha habite un tal influentia. Le studio de Mariagrazia Margarito es
importante pro isto (cf. "Les italianismes : une machine à rêver",
dans:  La linguistique fantastique, Paris, Joseph Clims/Denoël, 1985, p.
260)

Ma si on vole considerar le altere fontes, il ha plus que tres altere
fontes importante, on pote mentionar :

Le influentia ARABE, desde le VII seculo : ex. carafe, calife
Le influentia ESPANIOL, desde le XVI seculo : ex. canari,
caracoler,cacahuète, casque, cacao, castagnette, camarade, canot,
caramel, canyon,
Le influentia PORTUGESE, in le mesmo tempore : ex. calambour, caste

In le francese de Suissa, il ha le influentia del substrat
francoprovencal : caquelon, caïon, carnotzet...

Amicalmente
Anne
--
Anne Bürgi - 640, McGregor, App. 406, Sherbrooke, QC, Canada. J1L 1V7
tel.: -- 1 819 573 0068