From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 1 Feb 2000 06:37:42 +0100
Mario Malaguti wrote:

> Car Amicas e Amicos,
>
> vespera retro mi sposa exclamava: "Illes non ha altere ideas! Nostre
> governamento que face publicitare in favor del lingua anglese! Oh, isto!"
> Illa se refereva a un "spot" televisive del Governamento italian pro le uso
> del lingua anglese.

Era isto un reclama pro cursos de anglese?

> Al matino io seque le telejornales de tote le mundo, in lingua original e
> con superposition del traduction italian: ab Brasil al Corea, ab Japon al
> Canada, etc.

Esque isto significa que le television monstra tote programmationes in le
lingua original con le subtitulos o significa isto que on ha coperatura vocal
(voice over)?

> Io pensa que mi Pais face ben iste politica de globalisation.
> Il sera assi que le italiano habera sempre su function, ubicunque.
> E, in plus, io adjunge le adjuta que al italiano perveni de interlingua! Si
> illo se affirma!

Io me recorda le instantia quando le Radio National Svedese cercava in directo
per telephono un futur laureato del premio Nobel in milano, e le personas qui
respondeva le telephono non del toto parlava le anglese, e le reportero poteva
post un certe tempore trovar parolas international pro annunciar su desiro.
Per interlingua isto haberea essite multo facile. Io comprendeva toto que le
parlator italian diceva, permedio de mi interlingua e un minimo de italiano
que io ha unquam apprendite. Vermente interlingua in ille instantia haberea
essite le bon adjuta a ambes - e in un minimo de tempore pro acquisition.

Io naturalmente deberea dicer isto al redaction e non a te, viste que tu e le
lista jam sape isto ;-)

Amicalmente