From:
Emerson S Costa <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 2 Jan 2001 10:12:35 -0200
Martijn Dekker wrote:

> Le 26 Dec 2000 20:08:42 +0100, Kjell Rehnstrom ha scripte:

> Le dictionario nederlandese-interlingua de Piet Cleij lista pro le
> parola nederlandese "voormalig" (= former) le traductiones: ancian,
> precedente, ex-.
>
> Si mi comprension es correcte, le parola "previe" ha un significato
> differente, i.e. le previe (anterior) in un serie. Quando Yugoslavia
> ha un nove presidente succedente Kostunica, Milosevic ancora sera le
> ancian presidente, ma ille non plus sera le previe presidente.

Toto haberea essite in ordine si tu non anque habeva adjungite
_precedente_! In mi sento isto anque es de un serie como le svedese
_föregående_ (que tu comprende). Illo es _multo_ pre-ced-ente_! On
debera vider como le franceses, espanioles, portugeses e italianos
appella le republica.

> In caso de un pais, le parola "previe" non mesmo es applicabile; il
> non ha un serie de paises Macedonia.

Non?! Le Macedonia de Philippos et postea de Alexandro, postea il debe
haber essite ancora un stato + le Macedonia yugoslave + le hodierne
Ancian Republica Yugoslave Macedonia. (Non de Macedonia), compare in le
grammatica _Monte Ida_.

Un multo stupide burla: Omnes nos sape que il existe le Monte Video,
ubi es situate Monte Stereo?!

Cellus