From:
Jay Dobkin <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 1 Apr 2001 13:34:34 -0700
Ante alicun septimanas Rosa ha explicate a me que le
parve infantes in Venezuela dice "guau-guau" pro
significar "perro" [can]. Similarmente, le plus parve
nordamericanos usa le parola "bow-wow" pro "dog" (e
"moo-moo" pro "cow" e mesme "choo-choo" pro "train.")

Nostre cattos statouniteses dice "meow," vaccas "moo,"
gallinas "cluck-cluck," caballos "neigh" (pronunciate
"nay"), uvos "baa," e porcos "oink."

Il ha alsi differente verbos pro referer al facer del
sones del differente animales: per exemplo, "to low"
refere a vaccas; nos dice "the cow lowed" quando illa ha dicite "moo." Cows low, dogs bark, horses whinny,
sheep bleat, pigs grunt, & lions roar.

Io crede que le parola chinese (in mandarino, al minus)
que significa "catta" es "miao," pronunciate le mesme
como le anglese "meow" que es le parola favorite de cattas!

Ciao, meow, e guau-guau
-Julio