From:
Emerson S Costa <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 15 Jun 1999 12:41:48 -0300
Stan ha scripte:

>"the stop-and-go journey of a British convoy ..."
>
>Le convoyo debe stoppar e vader repetitemente per le viage.

Ben, alora io imagina como traduction: "viage intermittente", "viage con
frequente haltos", "viage plen de interruptiones", etc.

>"...required 12 dusty and >bouncy< hours."
>
>Le viage de 12 horas esseva plen del pulvio in vehiculos que "bounced"
>(saltava?) repetitemente in le viage.

Quando io audi "saltar", io imagina un action intentional. Ma nos parla de
vehiculos que "bounced" a causa del irregularitates del strata (nonne?), un
action passive, non-intentional. Pensante al effecto del irregularitates super
le vehiculos, un altere verbo me appare in le mente: "trepidar". Le personas e
le carroserias del vehiculos certo trepidava durante que illos "bounced".

Que te pare? "...12 horas pulverose e trepidante."

O alora... "reverberante", "succutente" ("succussive"?), etc.

>Torrents of rain and >pounding< hail

Forsan "intense" va ben hic.

Ops... {brittanic=>britannic}!

>Le original suggereva que "The silence of the abandoned towns gave way to
>the livelier and noisier villages to which the inhabitants were returning
>from the forests and hills."  Le author usava un phrase metaphoric a describer
>le cambio del silentio e abandonamento a un experientia de sono e
>le retorno de citatanos, como un "rendition" de un experientia a un altero.
>
>"se rendeva" es melio

"Dar loco a" pote esser un bon traduction pro "give way to" (ben que le CEID lo
indica como "give rise to"):

"Le silentio del urbes abandonate dava loco al villages plus vivide e ruitose
cuje habitantes retornava del forestes e collinas."

>Le original diceva,"Villagers told of what they said was a last-minute
>spree of destruction by departing Serbs".
>
>Que es "spree of destruction"?
>
>Possibilemente "festa" es un traduction de "spree", mais pro un
>anglophono, un "festa" suggere "feast" que include le alimento.

Le IED indica, sub "festa", le expression "facer festa a un persona",
significante "to give someone a cordial reception". Isto pare esser disvinculate
de alimentos. (In Brasil nos applica iste expression, per exemplo, quando nos
arriva a casa e nostre can salta e curre allegremente circa nos, succutente su
cauda e latrante: illo nos "face festa".) Nonobstante...

Es "revelry" un synonymo de "spree"?

   revelry = {n.} (merryment) festivitate; (unrestrained) bacchanalia

Forsan expressiones valide hic pro "spree of destruction" es "festivitate de
destruction", "monstra festive de destruction", "celebration destructive", etc.

Al proxime! :-)
Ensjo.