From:
Date:
Tue, 25 Jan 2005 17:53:37 -0500

>  Le question es si non le Statos Unite pellite U. b. Laden in le
>  imbracios de S. Hussein, considerante que le saddamic societate in
>  facto era satis secular, e solo in le guerra - como olim Stalin,
>  Saddham Hussein se tornava verso le religion!

Primo, io habeva mi reservationes super le invasion de Irak, ben que io
sperava que le mal tyranto, Saddam Hussein debeva esser deponite. Mais
que isto esseva necesse pro nostre pais a facer--secundo le presumite
existentia de armas de destruction massive--non esseva tanto clar.

Mais post que nos ha facite lo, io crede que le periculos de fallimento
in Irak del Statos Unite pro introducer un stabile e democratic
governamento in Irak, requireva que le Statos Unite proseque su mission.
Infortunatemente, io crede que le Europeos ha un interesse in iste
successo, mais illes non participa in illo.  Possibilemente  nostre
administration (io ha votate, a proposito, pro Kerry), non ha create
conditiones satisfactori pro Francia o altere paises europee a appoiar
le effortio.  Isto non es clar. Ha le europeos volite plus participation
in le decisiones super le occupation, e non ha recipite lo?

Mais io crede que si le Statos Unite falle in su mission, le periculos
va esser plus pro le europeos que pro le Statos Unite.  Nos jam vide
le grande populationes de moslemes in Europa, e le crescente opposition
al civilization occidental o moderne de intro illes. Mais le Europa es
ora dividite del Statos Unite super Irak e le mundo islamic.

>  Il non es estranie que Europa ha un differente politica, si on
>  pensa
>  del facto que il ha tres ex-imperios, si non cinque ex-imperios
>  que
>  sonia su sonios de magnificentia. Pro isto le varie paises ha
>  varie
>  scopos con lor politica, infelicemente.
>
>  Kjell R

Le realismo es que si chaos continue in Irak, e que plus moslemes
vole attaccar le institutiones  del occidente como un consequente,
iste ambivalentias verso le ex-imperios (durante que le Europa vole
crear un nove Union Europee, que va esser un major imperio) va
lassar le Europa in un position plus periculose con  le mundial
islamic--si le moslem fascistas succede in attinger lor objectivos.

Le autor del columna que io ha presentate es un liberal columnista pro
le New York Times.  Ille non representa le opinion del administration.

Stan