From:
d gasper <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 21 Oct 2005 19:05:46 -0700
Car Jay,

Permitte me exprimer mi sincer condolentias super le
novas de tu matre.

In sympathia,

Don

--- "Jay B." <[log in to unmask]> scribeva:

> Gratias Stan
> pro inquirer super le inundationes in
> le area de Keene. Nos habeva multe
> stratas inundate. E circa 700 Guardias
> National in le communitate pro adjutar
> con le evacuationes. Mi casa es proxime
> al centro de evacuation e bastante in alto
> pro le aquas. Multe altere vicinitates esseva
> sub quasi un metro de aqua. Alicun pontes
> e multe stratas esseva destruite per le
> inundation.
>
> Io anque recipeva novas que mi matre
> esseva in le hospital in Bethesda, in
> le vicinitate de Washington D.C. e
> io viagiava illac. Su situation esseva
> [...]

o visita le sito del lista:

  http://maelstrom.stjohns.edu/archives/interlng.html
Visita le sito official del Union Mundial pro
Interlingua:

  http://www.interlingua.com/