From:
Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 28 Mar 2006 01:46:48 +0200
Un homine va al medico proque ille per accidente ha pungite un cultella in
su coxa e demande: ”Vide, sr. medico, io ha un cultello in mi coxa. Que debe
io facer???”

Monstrante su horologio, le medico responde: "Io regretta, senior, ma il es
dece-septe horas e cinque, e io claude a dece-septe horas. Alora io non pote
adjutar vos.”

Le homine dice: ”Que? Es vos seriose? Que debe io facer??”

Alora le medico prende le cultello ab le coxa e lo punge in le oculo del
homine e dice: ”Le medico del oculos es aperte usque a dece-octo horas. ”

Multo stupide, io sape, ma nulle del bon burlas que io cognosce me pare
proprie pro iste foro. :-)

Lars

>From: Stanley Mulaik <[log in to unmask]>
>To: [log in to unmask]
>Subject: [INTERLNG] Burlas
>Date: Sat, 25 Mar 2006 23:47:48 -0500
>
>Professor:  Tu non pote dormir in mi classe!
>
>Studente: Si tu non parlava tanto alte, io poterea facer lo.
>
>* * *
>Illa:  Io es curiose. Ha tu memorias de me?  Multe annos de retro
>tu ha demandate que io te marita.
>
>Professor Distracte: Ah, si; e ha vos lo facite?
>
>* * *
>
>Un parve puero ha discoperite un serpente in le campo.

> [...]

Find dine dokumenter lettere med MSN Toolbar med Windows-pc-søgning - hent
den gratis her:  http://toolbar.msn.dk

--
Pro disabonar te: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html