From:
STAN MULAIK <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 8 Feb 2001 00:38:41 -0500
Discriminate Pro Non Acceptar Le Doctrina

Juan TŽllez Rodr’guez

LAS TUNAS, januario - Elvis Gonz‡lez Alvarez, de 27 annos, residente
de San FŽlix, population V‡squez, provincia Las Tunas, Cuba, casate e
patre de duo filios, explicava que su familia semper ha essite
persequite pro su condition de Teste de Jehovah.

"Mi patre esseva incarcerate in 1970 pro pertiner a iste religion.
Ille compliva 6 menses de privation de libertate," memora Gonz‡lez.
Nos esseva discriminate per le dictatura communista, que es
atheistic in essentia."

Gonz‡lez informa que ille terminava su studios secundari con bon
indices academic e que proque ille esseva Teste de Jehovah, on non
permitteva le de sequer studios in le preuniversitario.

Illes me offereva un bursa pro un schola politechnic del construction,
mais io lo rejiceva proque illo es humiliante que io ha alte
rendimentos academic e illes me inviava a un schola inferior a causa
de mi credentias," precisa le fonte.

Gonz‡lez rememorava que in 1994 ille trovava travalio in le brigada
de mantenimento constructive del population de V‡zquez, mais quando
ille esseva a officializar le formalitates bureaucratic in le
Direction Municipal de Mantenimento Constructive de Puerto Padre,
le chef de personal diceva a ille:  Como tu non es integrate al
Revolution proque tu non es un membro del CDR (Committee de Defensa
del Revolution), io non pote dar te iste empleo".

"Il es un injustitia que on ha facite con me.  Isto demonstra que
aqui, in Cuba, pro attinger un empleo on debe militar in le CDR",
denunciava le juvene.

In Cuba, per un principio constitutional, le unic empleator es
le Stato. Le condition que le governamento usa pro reducer les
qui de un o altere maniera discrepa del doctrina del Partito
Communista, le exclusive dirigente del societate e le Stato, es per
altere precepto constitutional. Le caso de Gonz‡lez lo exemplifica.
"Illes solmente offereva como empleo a hachar canna", revela le
juvene.

Mais, como usualmente occurre a multe juvene cubanos, Gonz‡lez non
acceptava similar propositiones. "Io respondeva: Que le proprietario
de Cuba hacha le canna", ille exprimeva energicamente.

"Mi situation economic es terrible.  Mi patre ha 70 annos e es
infirme.  Nos vive de miraculo.  Io cultiva un 'roza' (un
mesura usate exclusivemente per le paisanos del Oriente de Cuba)
de terra pro al minus nutrir me de alimento.  Le resto io vende
e obtene alcun moneta", explicava Gonz‡lez.

"Le regime tene al Testes de Jehovah como un spina in le gorgo,
pro aquello nos ha discrimination, pro non acceptar le
indoctrination communista," ille concludeva.

Iste information ha essite transmittite per telephono, ja que
le governamento de Cuba non permitte al citatano cuban accesso
private al Internet.  CubaNet non pretende exclusivitate de
su colaboratores e authoriza le reproduction de iste material,
semper que se le recognosce como le fonte.
http://cubanet.org/CNews/y01/jan01/29a3.htm