From:
Date:
Mon, 15 Jan 2001 16:40:44 +0100
Le date ha su importantia hodie e illo es precisemente:
>Date: Mon, 15 Jan 2001 00:51:25 -0800

Le subjecto es anque interessante e illo dice:

> [...]
>CLUB' ha essite create!

>From: "MSN Web Communities" < [log in to unmask] >
>mailto:[log in to unmask]

>Congratulation, Mario!
>Tu creava le nove communitate de MSN Web Communities de nomine Interlingua
>Mario Club.
>
>LE ADRESSE WEB DEL COMMUNITATE
>Le adresse Web del home page del comunitate es:
>http://communities.msn.it/InterlinguaMarioClub
>Pro visitar subito le communitate, face click supra le adresse o copia lo e
>colla lo in le alveolo del adresse del browser.

Vos dicera: Un altere nove communitate e justo hodie!

Vos sape que io es active in le sector del messagistica, ma in plus io
volerea constituer un gruppo qui parla, e non solmente scribe, in
Interlingua.
Assi io pensa de haber abbinate le duo exigentias. Resta sempre possibile
scriber email al lista, io potera completar mi message anque con un fila in
voce sin crear molestia al lista Interling, o a illes qui non ha iste
interesse, ma supertoto nos potera practicar Interlingua a vive voce, e isto
es le aspecto plus interessante per me.
Ma le lista habera imagines, forsan un chat e, sape vos? Mi presentia
constante quando io es connectite al rete, como dicer un media de plus de
six horas al die, in le ultime mense!
Si vos usa iste adresse mailto:[log in to unmask] io veni subito
avisate del arrivata de vostre email, anque si io es occupate a actualisar
mi glossarios o a componer un altere message.
Isto pote significar un responsa rapide, como un messagistica in linea, como
poter initiar subito a parlar inter nos. Le differentia depende de vostre
systema.

Ma ancora, perque un Club? Perque interlingua permitte al personas qui
perseque scopos commun, de restar insimul sin alcun restriction, anque illo
de comprender inter nos, nonobstante le diverse lingua matre.
E io accepta anque anglese e italiano perque io discoperi omne die, sempre
plus, que interlungua es un ligamine inter le duo linguas que me surprende.
Assi hodie, pro me, es un ver vergonia continuar a tener mi Anglese in un
situation de impedimento e con Interlingua e Anglese, sin problemas con le
Italiano, io vole aperir mi fenestra in le mundo.

Un fenestra in le mundo? Io era in composition de iste message quando me
cerca al telephono un mi companion del 1957, de allora non plus incontrate.
Ille postea deveniva un footballer del serie national.
Ora ille ha necessitate de Mario como homine professional e io es in
pension, ma non con le cerebro, assi io le re-incotrara deman, anque nos
quasi pro festear un jubileo, si vos pensa ben!
Iste typo de fenestra io intende. Illo de continuar a facer e dicer cosas
que, postea le persona recorda, e al momento opportun te cerca.

Scribe Cellus justo ora (ecce le proba de un message que tu reciper e sape
subito, anque si io in iste occasion ha facite tarde al telephono):
Hodie es le die quando Radio National de Svedia
transmitte un curte unitate in su bloc del
programma Studio 1 durante le tempore 16.00 -
17.35. Ego non sape exactemente quando le parte re
interlingua veni.
Ecce le proba de un gruppo de amicos que in e con Interlingua face pusille
le mundo.

Benvenite Amicas e Amicos, ora io cerca de connecter me al Radio National de
Svedia!

Mario Malaguti