From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 30 Jan 2001 18:46:06 -0500
> Con respecto, ma Real(Audio) _non_ es un formato aperte. Le
> "apertate" de un formato o programma significa que le specificationes
> e/o codice de fonte es public, e que omnes pote facer programmas que
> usa lo e (in caso de programmas) facer adaptationes e additiones. Le
> specificationes de Real es secrete. Si mi comprension non es
> incorrecte, mesmo MP3 es protecte per patentes, ben que su
> specificationes es public.
> - Martijn

Si Martijn tu ha ration in re le formatos.
Io errava in mi estimation del specificationes.
De facto RealAudio es un formato particular
a un compania, ma lo que io tentava dicer
es que on pote trovar programas pro varie
systemas de operationes que pote leger e
usar iste files. Como con mp3 on pote
trovar un quantitate grande de programas
que pote usar le formato. E assi on non
depende in le ideosyncratias de un compania
como Microsoft que vole controllar le
mercato. Forsan io non me faceva bastante
comprensibile quando io diceva lo que io
diceva antea. Ma forsan es iste odiabile
senso de irritabilitate create per le stress
del travalio. Io travaliava jam quasi cata
nocte pro le passate duo septimanas.
de septe e media a sex o septe del nocte.

Un del opportunitates pro acclarar mi
mente esseva le lection del messages
recipite de Interlng. E io multo apprecia
le existentia de un vacantias virtual quando
io visita con vos omne cata vice que io
lege vostre messages al lista. Per favor,
non me crede esser enoiabile tanto como
io pareva iste ultime dies, io ha sentite
multo le pression del meetings interminabile
del varie committees e "boards", conferentias
e  incontros pro le travalio. Ma io comprende
que illo es necessari. Io solmente regretta
que mi irritabilitate influentia mi expressiones
e responsas a vostre messages.

Perdona* me Paolo, mea culpa, Mario,
vamos a la plagia pro ludar. Io necessita
un bon vacantias. E le aere aperte in qualque
formato illo veni. :-)

Therapeuticamente,
Jay B.