Date:
Sun, 5 Apr 2009 15:35:50 +0200
Car Andrew e totes,
permitte me de narrar a vos un pauc de mi historietta personal.
Multe annos retro, quando io esseva un puero, legente Plauto io esseva
grandemente afficite per un phrase: "lupus est homo homini" (le homine es un
lupo pro un alie homine). Isto esseva totalmente dissimile de lo que io
habeva audite usque ille momento. Io credeva que il existeva homines bon e
homines mal, e que occasionalmente le homines mal poteva converter se e
devenir bon.
Postea io legeva Horatio, Lucretio, Boetio e le Don Quixote de Cervantes e
un tonna de libros interessante, e finalmente io perveniva a Thomas Hobbes.
Io crede que nihil pote esser plus dicite in plus o in minus. Isto de Hobbes
es le fundamento del vision liberal del mundo. Le homines es
fundamentalmente dominate per un cec instincto de superviventia, assi cata
uno de nos es "bon" o "mal" secun le occasiones e le punctos de vista.
Dum io considerava iste cosas e initiava a pensar que il non ha sperantia
pro un mundo melior, io legeva (circa le anno 1968!) "Patres e filios" de
Turgenev, ubi io comprendeva que anque le nihilismo non forniva un solution
acceptabile del problema. Finalmente, post qualque mense io cognosceva un
Maestro Zen e inveniva - post plure annos - un explication e un solution del
problema. Io non vole dicer qual explication e qual solution, quia cata uno
de nos ha le derecto/deber de cercar su explication e su solution, e etiam
de NON cercar los. Ma io vole dicer a Andrew e anque a Josu, Claudio e
Janne, qui forsan - como consequentia de lor experientias interlinguistic -
es plus propense a pensar que omne effortio es inutile, io vole dicer a vos
que il ha un forma superior de conscientia: si vos lo obtene, omne conflicto
dispare.

robocap
discipulo zen