Date:
Thu, 11 Nov 2004 16:56:57 +0100
Josu Lavin wrote:

> Car Jo,

> Como esseva la creation del homine?
> Deo faceva nos jam homine? Unos blanc, alteros nigre, etc.?
> deo creava le animales tal como illos es?
> Quando faceva isto?
> Multas gratias per tu responsas

Car Josu, tu debe saper que io ha un filio de 13 annos e un die ille
arriva a casa e me demanda perque in le schola le maestros insenia que
le homine descende del simia dum in le ecclesia ille apprende que le
homine es un filio de Deo create a Su imagine e similantia.
Duo cosas absolutemente contradictori. Pro responder a su demanda io ha
initiate a studiar iste thema. Io ha legite un libro de ultra 400
paginas le 'Horologiero cec' del famose biologo american
pro-evolutionista Richard Dawkins, plus cognoscite como autor del libro
'le gen egoistic' io remaneva stupite del capacitate de iste homine que
es considerate le plus grande biologo vivente in le mundo, si io
remaneva impressionate del bestialitates que iste pseudo-scientista dice
in iste libro.
Usque nunc io habeva un quasi cec fide in le scientia, sed iste
experientia ha cambiate mi opinion.
Postea io legeva le libro de Tommas  Heinze 'Creation vs. evolution
handbook', post io comprava etiam e legeva le libro de Federico di
Trocchio un  professor de Historia del Scientia al Universitate de Lecce
- Italia del titulo 'Le Bugie della Scienza' - Le mendacios del
scientia. Io ha legite 'Rock and Ice' e in iste momento io sta legente
le libro de un autor turc de religion musulman Harun Yahya 'L'inganno
dell'evoluzione' (le fraude del evolution).
e io ora es multe inrabiate con le pseudo-scientistas que ha fraudate
nos totos con iste mendacios.

Io ha apprendite re le fraude del homo de piltdown, le fraude del homo
de Neanderthal, le Homo del Nebraska e tote le mendacios que  le
pro-evolutionistas in nomine del scientia ha inculcate in nostre mentes
e continua a facer lo con nostre filios.

Hodiedie fortunatemente multe de iste impostores esseva dismacarate
gratias al ver Scientia, totevia le damno es facite, tote nos crede in
iste falsitate in modo inconscie perque illos esseva seminate in nos in
nostre infantia e ora non es facile disradicar los.

Si Josu, le homine esseva create per Deo assi como ille es, como dice le
Biblia, 'E Deo creava le homine a Su imagine e similantia, masculo e
femina le creava'.
Si uno ha le fide per creder que le homine descende del simia (perque
isto require un grande fide, perque non existe un parve proba del
veritate de un simile assertion) io non vide perque uno non deberea
creder que Deo ha create le homine assi como ille es hodie, anque perque
isto es multo plus credibile e dignitose.
Io comocunque lassa quicunque creder lo que vole si uno vole creder que
descende del simia, e que facente su genealogia arriva a su antecessores
simias io lo lassa creder, io personalmente prefere in vice creder de
esser un filio de Deo create a Su imagine e similantia.

Jo