From:
Jonathan Julius Dobkin <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 29 Mar 2003 14:26:00 -0400
Un cosa que "non face mal a alicuno" non es un maladia. Ma homophobia,
tu maladia, es un prejudicio multe destructive que hace possibile leges
repressive que perseque innocentes, que hace tolerabile attaccos
violente contra innocentes e que, vermente, causa le morte de milles  de
jovenes--le proportiona de jovene suicidios inter homosexuales in mi
pais (e in le tue alsi, io crede) son multe plus alte que le proportion
de suicidios heterosexual. Iste es le legatia de tu prejudicio!

E le attempto justificar un prejudicio per dicer "deus lo demanda!" es
despicabile--usque le 1990s in Sud Africa, usque le 1960s in le SU, iste
viciose theoria theological era le justification pro le institutional
discrimination racial. Nunc, quando solmente le plus extrememente insan
racistas hodie crede in le idea idiotic que deus demanda prejudicio, tu
acceptara lo como su "fide?!"

Il es obvie que, mesme si le fantasia era ver que un deitate existeva
qui demanda le persecution de innocentes, iste spirito non sera un
spirito divin, ma diabolic.

Sperante que nos abandonara nostre prejudicios,
-Julio

PS: pro un exemplo relativemente minor--un de milliones--del persecution
de homosexuales in mi pais, vide iste articulo recente del New York
Times (ma, "mea culpa," io non ha traducite lo). Le articulo monstra le
persecution de homosexuales per le odiatores que es typical in le
majoritate de locos in le SU; io es felice a dicer que in mi citate de
Nove York, al contrari, le nivel de odio es multe minus systematic e
institutional--nos mesmo ha un "public high school" [scola public pro
sudiantes de 14 a 18 annos] pro jovenes homosexuales. Nonobstante, le
existentia de iste scola (le Harvey Milk School, appellate pro le prime
politico statounitese cuje homosexualitate non era un secreto, qui era
assassinate pro un collegio homophobic) monstra le existentia in Nove
York dehomophobia--in le futur, quando le maladia de homophobia non
existe, tote studiantes pote esser integrate in le mesme systema, sin
le odio que le studiantes homosexual recipe al vices de altere
studiantes.

http://www.nytimes.com/2003/03/25/education/25GAY.html?
ex=1049961657&ei=1&en=f144b1e8ae1fe0e3