Date:
Fri, 19 Jun 1998 14:00:22 -0400
Excellente!
Gratias Mario pro interessar te in mi
iGLOSS. Io spera que illo pote esser
un adjuta a qualque persona vole
travaliar con listas terminologic e
vole comparar linguas e pote
observar plenmente le internationalitate
de nostre belle lingua international.

Io es in le processo de diminuer le
lista assi que illo pote esser inviabile
in un diskette 1.44 Mb. in forma zippate.

Diminuer proque illo asi contine terminos
differente in le altere Interlingua... le
Latino sine flexione pro comparar
le differentias, e terminos que io
ha trovate. Alsi un lista de parolas in
Volapuk, e le numerose entratas in
Esperanto.

Io poterea poner le file zippate in mi
spatio al Web pro accesso facile,
o si tu programma de email accepta
files grande io lo poterea inviar como
un attachamento a un message pro
email. Ma io essera "caute" a non
inviarlo a omne le lista... heh! Solmente
a qui lo vole reciper... io sape que illo
non es un occassion pro errores...
nonne? Ay le flammas que io reciperea!

Assi rapido que io pote zippar le file
e poner lo al Web io inviara un message