From:
Date:
Mon, 14 Jun 1999 09:49:03 +0000
Car Kjell R., Amicas e Amicos,

io lege le message de Kjell R. a electiones que es jam intervenite e io
vole exprimer mi congratulationes a Kjell pro su analyse que etiam io
habeva elaborate, ma que io non ha publicate perque in iste dies io habeva,
e ancora ha, series problemas.
Io desidera releger con animo plus seren le texto de Kjell e annotar lo,
perque io ha legite multo equilibrio.
Heri vespera le italianos ha intensificate le affluentia al stationes
electoral. Resultato definitive pro le electiones del parlamento europee:
70,8% ha votate, con un flexion ab 74,6% del 1994.
On timeva un alte abstention.
Secunde resultato: le italianos ha penalisate le partitos de majoritate e
ha votate pro le centro (Fortia Italia), il pare pro plus de 25%.
Scribe Kjell:"Ben que - observante de ci in Svedia - le union (europee) ha
un aspecto multo elitista nos debe augmentar le democratia in illo." e
ancora "Interlingua pote de facto jocar un rolo pro approfundar le
democratia e le collaboration con le herbiradices del union."
Io non comprende ben "herbiradices", ma io comprende le exigentia de
democratia.
In Interlingua e ab le Svedia io non ha exemplos que enthusiasma e
personalmente io non ha responsas ab le UMI.
Io pensa que le actual micro mundo de Interlingua reagera como le electores
italian  e europee heri: democratia es etiam (also) recambio, mobilitate
(turnover, social mobility).
Mitter in ghetto Italia, o mi ideas, forsan non sera un successo pro illes
duo o tres qui es preste a facer lo.

Ciao,

mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.affresco.com
http://millennium.fortunecity.com/zebedee/682