INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Sat, 3 Feb 2001 05:40:36 +0100
Un altere belle idea pro Interlingua.
Con iste capacitates, que Ensjo ha e que io non ha, omne pagina in
Interlingua poterea devenir membro de un ver e proprie communitate
commercial e apportar ganios al U.M.I. e al editor del pagina.
Haber le capacitate de facer coexister le passion pro Interlingua con un
initiativa de natura commercial, significarea facer participar Interlingua a
un processo que in le proxime menses prendera sempre plus corpore in
Internet.
Ubi es le problema?
Solmente in le solite incapacitate de considerar le energias personal
disponibile a un labor de gruppo international.
Ma nos potera anque cambiar con le tempore.

Mi felicitationes e ben veni altere ideas de iste qualitate.

Mario Malaguti