From:
Steinar Midtskogen <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 5 Nov 1997 22:25:14 +0100
[Kjell Rehnstrom]

> Multe homines usa unix. Esque isto es usabile etiam in un computator
> personal. Io credeva que isto es alque solo pro grande machinas. Sed amicos
> al quales io ha facite le demanda me dice que isto non del toto es necesse.
> Etiam computatores personal lo pote usar.

Io ha possedite un computator personal durante 4 o 5 annos e usate
Unix solo.  Il ha tanto multe programmas gratis pro Unix: mi computer
es un servitor sur le rete: ftp, http, nfs, smb, sendmail etc, io ha
plure editores, compilatores pro C, C++, Simula, ML, Lisp, Fortran,
Java e altere linguas, io usa LaTeX pro labor typographic (non
perfecte, ma milles vices melior que Word!), directores de fenestras,
et centos de altere utile programmas - toto gratis!

E le Unix ipse es gratis.  Io usa Linux (vide <http://www.linux.org>),
ma il ha alteres gratis, e.g. FreeBSD.

Non solmente face Microsoft systematas mal, ma le periculo de
Microsoft es que le compania destrue le competition libere per sua
ambitiones a facer un monopolio.  Multos non sape que il ha
alternatives (melior!) pro productos de Microsoft!  E dum Microsoft
quasi tene un monopolio, le compania pote continuer facer productos
pessime, e assi le utores debe comprar nove versiones omne anno.

--
Steinar