From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 16 Jan 2001 00:04:47 -0500
Car Mario,
Como tu sape, io me interessa multo in le historia del
Academia pro Interlingua sub Giuseppe Peano. Le nomine
original del Interlingua de Peano era Latino sine Flexione,
e ille habeva discipulos que practicava iste lingua in le
universitate. Forsan tu poterea establir un connection
con qualque ancian discipulos que oblidava le causa e
que forsan es usque nunc vivente e desirose de parlar
del vetere dies. Io crede que multe del interessatos in
Latino sine Flexione appreciarea le disveloppamento
de Interlingua al manos de IALA e le belle lingua que
illo ha devenite pro medio del practica e uso de multe
personas in multe paises. Ora, si tu pote facer alcun
recerca al environs de Torino o del citate ubi Peano
nasceva tu poterea trovar alcun paisanos interessate
in le belle lingua a causa de iste pionero del linguas
naturalistic. Il ha de facto un schola nominate in honor
del gentil professor e que da un parve historia in su
memoria.

Como sempre a tu servicio,
Jay B.

Mario Malaguti <[log in to unmask]>