From:
"R.P.S." <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 24 Apr 2001 16:11:28 +0200
Naturalmente il ha multe latinismos que son usate e comprendite plus
frequentemente que alteres, ma io non crede que nos debe usar parolas latin
in interlingua si nos ha un altere option plus comprensibile, si nos vole
usar un interlingua vermente interlinguistic. Il es ver que multe parolas
latin son facilemente comprensibile pro lor uso in altere linguas e/o pro
lor evolutiones in le linguas romance, e io crede que iste es le fundamento
de linguas constructe como Latino sine Flexione, ma il es difficile le
comprension de multe altere parolas latin, si tu non cognosce un parola in
relation con illo e/o un parola que evolveva ab illo.

Rodericus,
opinionem suam scribens :-)

[log in to unmask] (MSN Messenger)
ICQ: 106542636