Date:
Tue, 30 Jan 2001 12:56:28 -0300
Notas de viage (Tertie parte)

    Depost de tres horas de volo le avion finalmente
arrivava al aeroporto de Rio Grande. In le momento del
descenso del nave, io habeva le prime surprisa. Le
temperatura era -a mi costume- quasi hibernal!
    Quando le avion partiva de Buenos Aires le temperatura
era de 33ºC e al descender a Rio Grande illo era 9ºC !! Pro
culmine un vento bastante forte faceva penetrar le frigido
usque le osos.
    Io antea le viage pensava: etate es in tote partes...ma
non hic! Io habeva portate in le bagages alcun vestimentos
pro basse temperie, ma io pensava que iva a necessitar los
in le nocte non in plen die!
    Tempore depost, alcuno iva a colliger me al aeroporto in
un camionetta e me portava al foras del citate.
    Le citate de Rio Grande se trova a margine del rivo de
mesme nomine. Le population es de approximatemente 10.000
habitantes. Le architectura es de casas basse e multes de
iste constructiones pare esser industrializate. Como le
terreno es undulate le stratas ha altos e bassos de modo que
il es divertente un promenada in auto.
    Io stopava in un kiosque e comprava cigarettas e pagava
le medietate de precio que in le nord. Isto era assi porque
le Tierra del Fuego es un zona franc, isto singnifica zona
libere de impostos.
    Ma mi tempore in le citate era curte porque io deberea
viagiar in le furgon verso le nord per strata, quasi 180
kilometros.
    Iste viage era multo interessante pro le
characteristicas del paisage. Le route national numero 3 es
asphaltate usque le passo al latere chilen. Le resto es
cammino de petra grosse. Le terreno como io diceva antea es
undulate ma anque il ha parve collinas que appare isolate in
medie de un terreno quasi plan.
    Inter iste parve montanias a vices appare parvissime
valles con alcun minusculo curso de aqua in illo.
    Al latere del cammino io videva interessate, alcun fauna
particular. Le plus impressionante de iste animales es le
'guanaco'. Iste parente non tante lontan del camelo es
bastante grande. Illo es perfectamente adaptate al duressa
del clima e illo mangia le pastura dur characteristic del
zona. Io calcula grosso modo que iste animal ha le statura
de un homine usque le capite, ma le dorso debe haber un 1,10
m. de talia. Il ha multe tempore le guanacos habitava anque
in le pampa ma hodie illo es extincte. Io lo cognosceva in
le jardin zoologic ma nunquam io lo habeva vidite in stato
salvage. Iste animales normalmente non es troppo aggressive,
ma le guanaco pote recurrer a un arma curiose. Si on invade
lor territorio illos pote sputar te a longe distantia!
    Depost de duo horas de viage io arribava al fin al loco
ubi on deberea realizar mi tareas. Illo era un planta
petrochimic in le medie del deserto, con alcun qualitates
surprendente que plus avante io describera...

Isto seque....

Horacio