From:
bruno Zani <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 14 Aug 2008 13:59:06 -0400
Carissime amico Martijn,

Ante toto, io debe peter tu venia pro stropiar tu nomine. Io non es un bon
dactylographo.
Multe gratias pro tu responsa.  Io va proponer que nos accepta le convention
que, on occasiones nos non va esser de accordo. Tu pote mantener tu
libertate de exprimer te como tu crede e io va mantener mi libertate de
opinion. Isto non significa que nos non pote esser amicos e laborar pro le
mesme scopos: revitalisar interlingua, con le additiones facite necessari per le
passar del tempore. Piet lo fa magistralmente, ma ille non es le sol authorisate
de facer lo. Si tu vole facer lo, tu anque pote, io lo pote e certemente Stanley
lo pote. Le ideas melior vincera e divenira commun e le ideas pejor disparera.
Isto es le spirito que Gode passava a nos, sin ideologias e dogmatismos,
quando ille interdiceva le creation de un academia. Pro quotar su parolas, in le
introduction al IED del sito de UMI :" Al usator es admittite facer su election".
Crede me quando io dice que io non me retenera quando io non essera
permittite de facer mi election.

Salutes amical
Bruno