From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 12 Feb 2000 10:26:34 -0500
"Un del plus vetule et enorme arbores in le tote mundo
poterea morir de imbraciamentos", reporta le periodico
The Australian. Le arbore "kauri", localisate al nord de
Auckland, Nove Zelandia es visitate cata anno per milles
de touristas qui ritualisticamente liga lor bracios circa su
grande circumferentia, calcante su base. "Le arbore es plus
de 50 metros alte, ma non es un del plus alte del mundo",
dice le periodico. "Nonobstante, per su volumine de ligno,
illo si es un del plus grande arbores". Cognoscite per le
nomine de "le vetere homine del bosco" illo es officialmente
2000 annos vetule, ma on crede possibile que le ver etate
del arbore es quasi duple ille quantitate de annos. Habente
supervivite tote ille annos, con disastros natural, pestes, e
menacias a secar lo, il pote nunc esser imbraciate a morte.
Secun informa un official del conservation "illo es nunc
possibilemente a puncto de morir, ma si iste condition es
irreversibile o non, nos non lo sape".

             L(©¿©)K!
http://adam.cheshire.net/~jjbowks