From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 26 Jul 2004 08:48:12 +0200
Secundo nostre radio national multe medicos de Polonia, Lituania,
Latvia e Estonia cerca legitimation svedese, ora quando omne ille
paises es membros in le Union Europee.

Illes debe facer un examinationn in svedese antea.

A mi aviso on mesmo face cursos de svedese jam in Polonia. Antea le
medicos e infirmieras veniva al cursos del Universitate Popular ubi ego
laborava e ego habeva alcun contactos con iste cursos. A mi aviso le
exigentias era multo - si non troppo - grande.

Medicalmente

Kjell R