From:
Ignacio Martinez Recari <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 14 May 1998 23:25:04 +0200
Si, le basco es un lingua preromana multo influentiate per le linguas
neolatin. Quando io comenciava practicar Interlingua, io habeva le idea de
facer lo que tu me dice: un parve dictionario e un grammatica basic. Ora io
non pote facer lo. Io volerea scriber alicun historias (io es scriptor
"amateur") e, pro illo, io ha besonia de tempore e pace. Nonobstante, io
continuara remitente alicun messages super  linguas e anque super le ideas
folle que habita mi capite (philosophia, sociologia, politica, arte, etc.)
Placerea vos leger alicun de mis historias? Forsan io poterea traducer
los...
Ignacio Martínez Recari
De: Ensjo (Emerson José Silveira da Costa) <[log in to unmask]>
Para: [log in to unmask] <[log in to unmask]>
Fecha: lunes 11 de mayo de 1998 6:08
Asunto: Re: Superinteressante.

Ignacio Martinez Recari escreveu:

> Le lingua del iberos (como on dice "iberos" in Interlingua, Ensjo?)

Justo "iberos". :-)

> es anque
> un mysterio. Illes viveva in le Hispania mediterranee preroman e habeva un
> cultura bastante disveloppate. Lor lingua pote esser legite, ma il non es
> possibile comprender lo. Pro facer lo, alicun "linguistas" (ha ha!) ha
usate
> le basco, pensante que ambes son simile. Ma illes ha usate le basco
> hodierne!! Vos deberea leger le traductiones pro rider e rider e rider...
> Il es multo possibile que le lingua del iberos influentiava le basco,
ma...

> Ignacio Martínez Recari.

Hm... alora le basco es un lingua indigene del region iberic que superviveva
al
imperio roman e esseva influentiate per le linguas neolatin, correcte?

De facto, es un lingua toto differente del linguas neolatin, como on nota
per le
exemplo que tu da del par jaKIn/daKI.

Usar "x" pro le sono "sh" es un cosa que existe tamben in portugese e
catalano.
Quando io visitava Europa le anno passate, io entrava in Espania ab Portugal
videva annuncios de un banco espaniol: "LA CAIXA". Io trovava illo tanto
estranie!!!! Io videva un articulo espaniol (castilian) "LA", insimul con un
parola portugese "CAIXA" (cassa). Io pensava "perque illes faceva ille
mixtura?"
Solo quando io visitava Barcelona e discoperiva le lingua catalan, io
comprendeva que illo era ni espaniol ni portugese. :-)

Ignacio, esque il ha material basic pro Interlingua in basco? Tu poterea
preparar un tal material? (Per exemplo, le breve grammatica de Interlingua
con
breve vocabulario, etc.)
--
   ENSJO*: EMERSON JOSÉ SILVEIRA DA COSTA
  E-mail : [log in to unmask] [<Ř>] Brasil!

INTERLINGUA - lingua auxiliar international
    Info : http://www.interlingua.com
Grammar : http://www.nautilus.com.br/~ensjo/interlingua/english.html