From:
"Jimenez, Arturo" <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 2 Jun 1999 07:56:58 -0500
AIPI o AIDI??
Car amico Mario:
Pro usar le termino Academia io crede que le parola 'pro' deberea esser
'de':
Academia International de Interlingua

Ma, academia in qual senso?? Como le Academia Francese del Lingua (Francese,
obviemente)?? O Academia como schola?? In le prime senso, un academia es le
regulator del lingua. Son illos tu planes Mario? Io besonia plus
information. Gratias!!

A r t u r o