From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 4 Feb 2001 09:19:55 +0100
Re le trevisan iste eventualitate sera un poco difficile, si non
impossibile, perque on pensa de introducer le studio del dialecto como un
materia scholastic.
Le possession de un dialecto es super toto un facto de cultura, assi que le
dialecto es le plus genuin expression de un loco.
Quando le localitate produce plus de un centenas de titulos de libros al
anno re le dialecto, le locos es belle, operose, polulate de circa 800,000
habitantes qui forma un communitate plus vaste de al minus 5 miliones de
personas in region, ma de un altere vice iste quantitate in le mundo, il
sera difficile pensar que mi dialecto non supervivera pro centenas de annos.
Isto es un comportamento natural, si vos vole anque de sage contraposition
al globalisation, e isto es un conscientia anque europee que in iste 2001
celebra de anno del diversitate linguistic in Europa, como facto positive de
expression de tante culturas que face belle le vita. Perque le vita es anque
un expression local e isto es in le natura del homine.

Ma si nos ha interlingua e con su medio nos pote intender nos plus
facilemente con tote le mundo que nos frequenta, e nos lo frequanta
vermente, secundo un tradition millenari, isto es un altere meraviliose
realitate de facer nostre. Nos al fin face sempre retorno e, vide Venetia,
non portava sempre a casa illos que nos trovava de melior, assi pro recordar
que, anque le altere partes del mundo es bon, ma si nos pote concentrar a
nostre domo tante meravilias, isto es anque melio.

Ciao,

Mario Malaguti