From:
Date:
Thu, 18 Jan 2001 00:12:05 +0100
Un die Patre Blandino me scribeva e postea io tentava plus vices de mitter
me in correspondentia con ille. Io interpellava anque Paolo Castellina re
isto.
Totevia io non succedeva plus a mitter me in contacto, anque si io lo faceva
per telephono plus vices.
A iste puncto, mesme pro illo que me explicava Paolo, io comprendeva que
Patre Blandino non debeva esser disrangiate.
Io poteva jam esser fortunate pro haber recepite su epistola del toto non
attendite e multo agradate.
Re Interlingua in Italia, le sperantias non es ancora perdite.
Illo que me lassa un poco perplexe es cognoscer que mesme in Svedia le
numero del adherentes al SSI es comocunque limitate.
Pro me Interlingua non habera alcun avantages per le existentias de
associationes. Interlingua ha necessitate de autores e de personas qui,
comocunque pote esser le demonstration practic de illo que es iste lingua.
Actualmente io ha solmente un possibile strata percurribile: illo de
meliorar mi capacitate de practicar Interlingua e iste lista, con su
diversitate de themas, es un belle gymnasio.
Pro me solmente?
Pro me solmente!

Mario Malaguti, italiano = individualista!