From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sun, 2 Nov 1997 11:09:33 -0500
Allegra totes!

Un matino del septimana passate, a cinque horas, mi filio me ha
eveliate, dicante con un voce scandalisate:

- Ah no! Illo es incredibile! Illo non es normal! Io non es de accordo!
- De accordo con que? Io ha respondite.
- Io ha perdite un altere. Vermente, illo es un exaggeration total!
- Tu ha perdite que?
- Ma... un altere dente! Illo face duo dentes in un curte tempore e nunc
io ha un cavo grande in mi buca. Illo es un exaggeration total!
- Il non es tanto grave. Le nove dentes va tosto crescer.
- No! no! Illo es tropo exaggerate! Io non sape si io ha glutite
(swallowed) lo, o si io ha perdite lo in mi lecto. Io va cercar ubi iste
dente es, e si io lo trova de novo, io lo remitte  in mi buca!
---

Amicalmente,
Anne

---
Ma nouvelle adresse e-mail : [log in to unmask]
Mi nove adresse e-posta : [log in to unmask]
--
Reguarda sempre avante, in iste direction il ha nulle regretes
:-)