From:
Date:
Thu, 13 Mar 2003 08:46:02 +0100
"Harleigh Kyson Jr." wrote:

> (...)
>
> Non oblida que multe christianos in le Statos Unite
> crede que Deo vole que nos libera le iraquis ex le
> tyrannia de Saddam Hussein.

Nos ha anque tal directiones del christianos ci in
Svedia.

Multo plus interessante/amusante (dele lo que te non
place :-) es le facto que on vole augmentar le spacio del
"lege de agitation contra gruppo ethnic" assi que illo
anque concerne le homosexuales, ma, on constatava, esque
isto non anque significa que le prestres e imames non
pote leger certe passos in le Biblia e le Qoran que
expressa toto altero que respecto al homosexuales. Isto,
constata alteres constitue un attacco al libertate de
religion!

> Si isto provoca un grande guerra mundial, iste guerra
> provara a illes (al minus in su stadios initial) que
> veni le fin del civilisation e que Jesus Christo va
> venir hic sur le terra pro regnar sur le humanitate
> pro un periodo de 1.000 annos.

Secundo le medios le Statos Unite vole post le victoriose
fin del guerra introducer democratia in Irak. Si isto
succede, lo que io spera per tote mi corde, tunc le
Statos Unite ha succedite facer un enorme cosa in le
historia. Le risco es que on non habera moneta post le
victoria e que le probas introducer democratia essera un
demi-obra.

Le altere question es naturalmente como le resto del
mundi arabe comprendera le eventual democratisation de
Iraq. Historia es un enormemente interessante disciplina,
al minus quando on ipse non participa in le processo!

Kjell R