From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 13 Jul 1999 22:33:03 +0200
Specialmente a Mario, io proba usar interlingua si multo que possibile.

Quanto al parlar interlingua con alteres, ille possibilitates non es tanto
grande ci in Uppsala. Le scriber in interlingua certo ha auxiliate me etiam in
parlar. Io suppone que le possibilitates non del toto es multo melior apud me
ci in Uppsala.

Tu mentionava alque in re italianos. In facto io ha vidite alcun humanos qui
parlava italiano, ma io habeva nulle causa a parlar interlingua a illes.
Obviemente totes sapeva a qual loco ir!

Le personas in le UMI ha facite un considerabile labor si on pensa del
resources a lor disposition. Le problema como io lo vide, es que nos debe
facer lo que nos pote pro divulgar interlingua, e secundo nostre
possibilitates personal.

Nos pote facer lo que es convenibile a nostre temperamentos personal e vider a
qual loco isto duce nos....

Si longe que il non ha un persona qui dice a me que io debe facer, toto es in
ordine! ;-)

Amicalmente