From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 5 Feb 2001 21:50:35 +0100
Mario Malaguti wrote:

> Que faceva io iste matino?
> Io debeva expender un connexion gratuite de solmente 15 minutas de mi PC a
> un numero de telephono in le mundo.
> Que seliger? Swedia!
> Qui seliger? Kjell!
>
> Assi nos passava rapidemente mi 15 minutas e quando nos era ingagiate con le
> regulas de pronunciation del consonante _g_ ecce! Le termino del connexion
> gratuite expirava!
>
> Ah! Ma io resolvera iste problema perque io deve vader a Gdansk sin alcun
> problemas de pronunciation.

> [...]

Toto nonobstante va in le bon direction. Scribente isto, in le vespere, il ha
solo ?12.2 grados. Verso plus de calor in altere parolas.

Si tu ha le possibilitate venir a Gdansk isto essera multo interessante e nos
va passar un multo divertente tempore ibi. Pro me il essera un poco de
nostalgia, viste que ego visitava ille region de Polonia ante 40 annos, quando
ego non mesmo sapeva le lingua. Mult exotic alora. Nunc quasi toto natural.

E tosto nos essera in le mesme pais (Le Union Europee) lo que solo occurreva
ante 400 annos, quando nos habeva le mesme rege, Zygmunt / Sigismund Wasa.

Cellus/Siel