From:
Date:
Mon, 10 Mar 2003 07:41:46 +0100
Ecce un altere modo de presentar se per Harleigh Kyson Jr.:

>Io non pote respectar les.  Illes es directemente
>responsabile pro le persecution del qual io ha habite
>victima in le Statos Unite a causa de esser
>homosexual.
>
>Pro me, respectar les esserea le equivalente de
>respectar le nazis.  Le doctrinas racisiste del nazis
>e homophobic del judeos e christianos es moralmente identic!

"io ha habite victima" debera esser un voce del verbo victimar.

In ultra al interlingua, ecce un altere expression de impatientia adressate
a gruppos e con formas que non permitte un judicio plus equilibrate.

Iste homine me face pavor.

Mario

Vinci la nuova Nissan Micra con MSN Messenger! http://www.msn.it/messenger/