From:
Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 9 May 2013 17:55:06 +0100

Grammatica de interlingua <http://www.interlingua.com/node/88>:

| §69
| PRONOMINES PERSONAL ACCUSATIVE E PRONOMINES REFLEXIVE (excepte in
| constructiones prepositional) precede le formas temporal simple del
| verbo, sed seque participios, formas imperative, e infinitivos.
|
| "Io les surprendeva."
| "Pro surprender les, io debeva currer."
| "Dirigente se verso le sol, illa precava."
| "Io collabora con illes."
| "Monstra lo a ille."

In altere parolas: le pronomine personal objective (me/te/le/la/lo,
nos/vos/les/las/los) e reflexive (me/te/se, nos/vos/se) SEQUE le
infinitivo ("studiar") e le imperativo ("studia!"), ma PRECEDE le altere
formas del verbo.

Exemplos: "io lo studia", "tu lo studiava", "nos lo studiara", etc., ma:
"studia lo!", "vole tu studiar lo?", "io require silentio pro poter
studiar lo".

Anque nota que iste regula es flexibile. On pote deviar de illo pro
motivos de stilo o de emphase:

Cordialmente,

- Martijn