From:
Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 18 Nov 1997 19:15:20 +0200
ARTILLERISTAS, INDIANOS E BURGINDIANAS
======================================

(Usa Courier 10)

da[971116]
ab[Anne Burgi <[log in to unmask]>]
su[Re: ARTILLERIA]

-------------------------- Anne --------------------------
[RE: Anne Burgi 971116]
    Allan Kiviaho scribeva:
    ==========
    ARTILLERIA
    ==========
    Nostre gruppo INTERLNG habe al minus duo capitanos del
    reserve de artilleria, Stan Mulaik e Jan Armann.
    Io era trainate a commandante de un gruppo de     infanteria
(Gruppenführer, squad leader) como     subsergente (alikersantti,
undersergeant, >>).
Ho la la! Janne, e Stan, e Allan, e Sig... e qui ancora....
Ho la la! Tanto de chefes in Interlng,... e tanto poco de
indianos...

-------------------------- Allan -------------------------
He he he! Un subsergente es un MULTO PAUC chef,
actualmente le plus pauc in le armea, un chef
minusculissime. Io habeva solmente 7 soldatos sub mi
commando. Ma io commandava MULTO, usque mi voce falleva.

Le organisation de mi gruppa era:
1. Le commandante del gruppa, io, Allan, le parve chef.
   (In finnese: Ryhmänjohtaja)
   - pistola mitraliatrice
2. Le vice-commandante, un ancora plus parve chef que io
   (Ryhmän varajohtaja)
   - pistola mitraliatrice
3. Un fusilista del fusil semi-automatic
   - fusil semi-automatic
4. Un fusilista
   (Kiväärimies)
   - fusil
5. Un secundo fusilista
6. Un pistola-mitraliatricista
   (Konepistoolimies)
   - pistola mitraliatrice
7. Un mitraliatricista
   (Pikakivääriampuja - "Rapide-fusil-tirator")
   - mitraliatrice legier
8. Un vice-mitraliatricista
   (Vara-ampuja - "Vice-tirator" [de mitraliatrice])
   - fusil

Isto tabula veni ab mi vetule manual "Jalkaväen sotilas"
(Le soldato de infanteria). Io vide a mi amusamento que
mi motivation in le armea non sempre era 100 % perque io
habeva alterate le nomine de manual a "Jalkaväen potilas"
(Le patiente de infanteria).

Quando io arrivava a etate de ca. 40 annos io era mobilisate al armea
territorial e promovite a sergente
(<<<). Io me gaudiava multo perque con isto velocitate del
promotiones io esserea devenir un general a.d. 2056. Nonobstante que io
participava in tres manovras militar,
uno de illos bastante grande, isto era mi ultime promotion.
Mi servicio militar finiva a.d. 1995 quando io arrivava a
vetulessa de 60 annos e io profunde disillusionate lassava le armea
finlandese invincibile.

Ma seniores Janne e Stan son multo grande chefes (very big
chiefs indeed). Illes habeva sub su commando +- 200 canonieros e 4-6
pecias de artilleria. Un haubice de 155 mm es un arma multissime
terribile. Assi, Stan e Janne son chefes terribilissime!

-------------------------- Anne --------------------------
Aie, aie, aie! Como esque io va facer le revolution ?
    Allan: Le plus grande revolutionista, Napoleon I
    Bonaparte, era anque un grande artillerista.
    Iossif Vissarionovitch Stalin, un altere grande
    revolutionista (Velikaya Oktyabrskaya Revolutsiya)
    ha dicite: "Le infanteria es le imperatrice ma le
    artilleria LE DEO del campo de battalia".

Anne le indiana
    Allan: ??? Io pensava que tu es un
    burgundiana/allemana. Ma forsan tu es un burgINDIANA!?

Humilemente

Allan
Un multo parve chef