Condense Mail Headers

"INTERLNG: Discussiones in Interlingua" <[log in to unmask]>
From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 10 Jul 1999 19:33:21 -0400
>Legente le messages in iste lista tu tosto va comprender qual es le
correcte
>formas in interlingua. Personalmente ego prefere un accento multo plus
latin
>quam le majoritate de interlinguanos qui usa
>io = ego
>e = et
>ma = sed
>Le parolas a dextra es listate in le IED et usate per alcun scriptores ben
que
>le parolas a sinistra es plus commun.
>Per salutes amical
> [...]

Le uso de tal collateralismos es totalmente acceptabile
in nostre lingua belle. Optiones como iste e plus altere
son bon in mi opinion, proque il facilita le apprension
del lingua a personas que ha studiate linguas como le
Latino Classic in le schola. Etiam il es un opportunitate
pro introducer le lingua belle e international al professores
de linguas classic in scholas hodie. Giuseppe Peano in
su libro "Key to Interlingua" dice in respecto a su Latino
sine Flexione que es un precursor de nostre lingua belle
international, que il es un opportunitate multo bon pro
professores de Latino Classic pro poter inseniar le
terminos international. Hic in le Statos Unite, Latino
Classic es inseniate in le majoritate de scholas grande
con un population bastante grande pro mantener un
bon schola preparative pro cursos universitari. In mi
opinion iste campo poterea esser multo fructifere date
alcun promotion active in associationes de professores
del linguas classic.

Amicalmente,
Jay B.