From:
MARIO MALAGUTI <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 29 Oct 2000 10:01:32 +0100
Mi opinion re: "ma ha habite poco a dicer"

Car Kjell R., Amicas e Amicos,

io es attracte a seque alcun listas e io trava que in illos io apprende como
io deberea miliorar me. Io non es portate a comparar me con le alteres. Io
pensa sovente que le alteres es melior de quanto io non sia.
Totevia io percipe instinvemente qui es io e qui es le alteres, como io
pensa, como io scribe, et cetera, e como le alteres face isto.
Ma cosa dicer al reguardo? Si tu va a remulco, saltuariemente tu pote
responder a un message. Il es un exercitio.
Si tu propone un thema, tu pote haber indifferentia, respostas que non
pertine e, rarmente le placer de un continuation del thema.
Ubicunque, in realitate, nos ha poco a dicer.
Io es de accordo, cata uno a su preferentias, o su problemas.
Ma, in conclusion, pro me, es illo utile reciper multe messages que non ha
un contento?
Al fin io pensa que io debe reducer le numero del listas al qual io
contribue, alteremente io pote dissipar mi tempore.
Iste lista es comocunque le melior que io ha incontrate.
Forsan perque nos es pocos e ancora minus es illes qui contribue.
Minus de un decina.

Ma si vos vole practicar italiano e patir un choc reguardo a le contentos de
un lista, io pote dacer vos un suggestion. Illo es un lista confessional e
in illo io lege vermente, a mi judicio, le contari de illo que deberea esser
le comportamento de un normal persona.
Io teme illes qui debe haber ration, illes qui es convincite de haber
ration, illes qui crede e sape citar le versettos.
Si le creder face esser assi de parte, io discoperi le motivo per le qual io
me ha sempre ponite dubitas re le creder.

Al reguardo mi Angelo ha facite solmente un modeste movimento del alas.

Io crede de haber un bon relation con le Patre Eterne.

Angelo ha assumite un expression dubitose.

Ma assi io continua sempre a comprender nihil!

Mario