From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 10 Mar 1998 12:54:23 -0500
walter candido de oliveira wrote:

> Car Amicos,
>
> Io non cognosce ben interlingua e io lamenta non poter adjutar plus in
> le travalio de traduction.
> Ma io ha legite le e-postas e io ha vedite que multe amicos scribeva
> super le necessitate de usar un
> convention super nove terminos international.
> Mi suggestion es que Ensjo o Piet Cleij con nostre adjuta poterea
> crear un documento in
> http://www.nautilus.com.br/~ensjo/tribuna o
> http://www.interlingua.com  con un lista del nove terminos, analyses e
> le "status" de cata uno.
> [...]

Car Walter,

Non te inquieta, in poco tempore io es secur que tu va facer tal bon
progressos que tu potera traducer tote le bibliotheca de Sao-Paulo.

In re tu suggestion, illo es bon,  ma un del symbolos que tu ha seligite
face problema:

In linguistica, nos ha symbolos conventional international :

Le "?" indica un construction dubitose. Tunc, tu selection es bon.
Ma le asterisco "*" indica un construction FALSE, MAL, AGRAMMATICAL.

Assi, in le exemplos hic infra in francese vaudoise, le phrase (1) es
bon, le phrase (2) es dubitose, e le phrase (3) es agrammatical (mal).

        (1)     Claude me laisse le lui ca montrer
        (2)     ?Claude me fait le lui ca montrer
        (3)     *Claude me sent le lui ca cacher

Illo es multo importante que in le sito de interlingua, e in tote le
articulos, nos respecta iste symbolos conventional del linguistica.

Amicalmente,

Anne