From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 27 Feb 1998 08:30:07 -0500
[log in to unmask] [log in to unmask]
 http://adam.cheshire.net/~jjbowks/index.html
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Car Martin,
Io te vole congratular in tu uso del lingua bel
international! Tu message hic infra es scribite
in excellente Interlingua e io te vole dicer como
felice me face trovar un amico que ha facite
paginas al tela pro altere linguas como Ido,
nunc scribente in tal excellente Interlingua.

Illo es un bon exemplo de que le Interlingua
es un ver vehiculo pro communication sin
frontieras, e alsi que il es possibile pro personas
apprender e usar plus que un projecto pro
communication inter personas de varie
gruppos national.

In re tu question religiose... io vole simplemente
dicer que io es un del Testes de Jehovah e que
io crede in Jesus como mi salvator personal, io
es un christiano e tunc parla in re tu question
como tal persona... Altere personas con credentias
differente forsan dicerea alco differente...

Le Deo del Biblia, como dice psalmo 83:18 in le
hebree original es Yahweh, o Jehovah in litteras
latinic, e ille ha promittite pro medio de su prophetas
que Ille inviarea un Rege Ungite pro vindicar su
nomine e pro establir un Regno que traherea pace
al mundo e lo tornarea in un paradiso. Il es pro
medio de su filio celestial Jesus le leader del
multitudes celestial, le archangel que in Apocalypsis
es nominate Michael, que iste promessas essera
attenite.

Illo es mi comprendimento in re le veritate del
promessas del scripturas sancte. Illo es un ver
decision multo personal pro sequer in le passos
de Jesus, "albeit" in le maniera imperfecte que io
pote sequer Jesus, date mi constitution imperfecte
como un humano imperfecte. Nos omne face errores
que nos regretta e que ha le necessitate moral de
petir perdon (pardon).

Io me interessa multo in lo que tu scribe proque io
cognosceva un juvene de Paraguay que alsi era
un Bahai. Nos viveva in le dormitorio international
del Universitate... E nos parlava in re nostre credentias
e nostre sperantias pro un mundo melio.

Quando tu dice que tu non comprende le problema
con le ecclesias que non seque le inseniamentos de
Jesus, io pote comprender que de un puncto de vista
non-christian illo es difficile de comprender. E usque
pro un christiano mesme illo es difficile, io te assecura.
Mais le problema es que omne que vole nominar se
ipse como christian pote facer lo, jam que il non es
un nation del terra ubi on se face citatano e ha papiros
pro demonstrar su citatania. Non, le Regno del christian
es celestial, on non lo pote vider con oculos physic, mais
con oculos spiritual.  On ha de trovar e remaner in le fide,
e continuar in le inseniamentos del prophetas como tante
perfectemente que on pote facer lo.

Omne que continua usque le fin de iste systema or usque
le fin de su curso terrestre, e retorna al terra in morte...
omne
que seque e remane in le inseniamentos como on apprende
in le Biblia attenera le recompensa que Deo promitte, vita
eterne sub le Principe de Pace in le paradiso que Deo
establira super le Terra per tempore indefinite.

Nemo que vive hodie pote clamar que ille es perfecte e
que ille sape con absolute assecurantia que ille es correcte,
nostre Deo promitte que ille nos dara le sapientia necessari
pro le tempore in question, como ille nos dara le pan quotidian.
Il es le exercitio de nostre fide in le cosas que nos non
observa
con oculos physic que nos adjutara esser salve in le tempore
del judicamento e del vindication de Deo, e su sanctos, e le
estabilimento del Regno del Celos.

Amicalmente,
con "agape"
Jay B.