From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Thu, 23 Oct 1997 13:05:08 -0400
Bon die totes,

Desde le 13 de octobre, io ha un nove adresse e-posta. Normalmente, tote
le messages inviate a mi ultime adresse debeva esser transferate a mi
nove adresse, ma illo non ha functionate.
Hodie, io ha apprendite que un de vos me habeva inviate un message que
es remanite sin responsa, proque io non habeva recipite iste message.

Io vos demanda alora de excusar me si io non ha respondite a un de
vostre message. Mi silentio non esseva voluntari.

Amicalmente,

Anne

--
Ma nouvelle adresse e-mail : [log in to unmask]
Mi nove adresse e-posta : [log in to unmask]