From:
"Jimenez, Arturo" <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 27 Apr 1999 13:37:58 -0500
        Ensjo e Kjell scribeva:

> Kjell Rehnstrom scribeva:

> Portugese ha duo parolas derivate del latino "magis":
>
> * PT "mais" = IA "plus"
> * PT "mas" = IA "sed"
>
> Malgrado le graphia differente, illos es pronunciate equalmente: [majs].
> (Totevia, isto non genera multe confusiones in le lingua parlate. Forsan
> lor
> functiones multo specific lo evita?)
>
> Le conjunction IA "mais", quando parlate ([majs]), es ideal pro parlantes
> de
> portugese. Del altere latere, su forma scripte de facto duce a
> [...]
        In espaniol nos dice 'pero', ma nos ha un altere parola que es 'mas'
(sin accento). Io es totemente de accordo con Ensjo, la parola 'sed' es
enormemente incognite inter nos le hispanophonos con le significate de 'ma'.
Nos ha un parola 'sed' in espaniol, que significa: soif (FR), sete (IT) e
thirst (AN). Pro me es multo comprensibile le proque nos que parla un lingua
romance prefere usar 'ma', e proque illos que parla un lingua non-romance
pote usar 'sed' plus frequentemente que nos.

        A r t u r o