Condense Mail Headers

"INTERLNG: Discussiones in Interlingua" <[log in to unmask]>
From:
STAN MULAIK <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 29 Apr 1997 16:35:10 -0400
Alique dice a me que "calefacer" es relate al parola pro un compressa calide.

HOT calide; BE - (of weather) ) salto; facer calor; (of people) haber calor;
- DOG panetto reimpl1te de salsicia
HOTBED (bot.) seminario calide; (fig.) foco de corruptlon

WARM adj calide, calorose; v (heat up) calefacer; (slightly)
tepidar; IN THE - in loco calide; - UP calefacer, *recalefacer
WARM-BLOODED de sanguine calide .

Un gallina fomenta su ovos. Isto non es a agitar los, mais a mantener
los a un temperatura calide.

"fomentar" veni del Latino _fovere_, a mantener le caliditate.

STIR n agitation; v agitar (se); - UP (excite) activar, excitar;
(a rebellion) fomentar

Le senso de fomentar un rebellion es relate al processo de fomentar un ovo.
On vole covar un rebellion.

HATCH n (door) trappa; (of birds) covata, v covar

Mais durante que nos agita le contentos de un olla super le estufa, nos
pote agitar le conditiones fomentante se a devenir un rebellion.
Le concepto de "calor" o "calide" es associate con le emotion de cholera.
Il ha multe metaphoras in que nos representa le cholera o ira per le
"caliditate". In iste caso on fomenta un rebellion, proque un rebellion
es un explosion de ira o cholera. (Io non sape le connexion inter le
maladia de cholera e le emotion de ira nominate "cholera").

Si, le animales de nostre affection e amo lassa nos multo triste quando
illes se mori. Io esseva surprendite a mi lacrimas quando un parve
catton del refugio pro animales que nos habeva solmente un septimana,
moriva subitemente del leukemia felin. Il es le mesme como si un
membro del familia ha morite.

Stan Mulaik