INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Wed, 20 Aug 1997 00:02:46 -0400
http://www.travlang.com/languages/
Hi! (this message is in both English and Interlingua)

[Salvete! iste message es in Anglese e Interlingua, ambe]

Tonight I was doing a little surfing and found
a site that proved very interesting, at least to me...

[Iste nocte facente alcun "surfing" io trovava
un sito de multe interesse, al minus pro me...]

It was:

[Illo es:]

http://www.travlang.com/languages/

Here one can learn languages and do research
about countries and regions one plans to visit...

[Hic on pote apprender linguas e facer recercas
re nationes e regiones que on vole visitar...]

Interesting to me was the way in which the
language courses were programmed, they were
done in CGI scripts. Including the Latin
course, yes it includes Latin.

[Un cosa de interesse pro me esseva le forma
como le cursos de linguas esseva programmate,
illo es toto con scriptos de CGI. Includente
le curso de Latino. Si, illo includeva Latino.]

What do you all think about that? If you can
please visit http://www.travlang.com/languages/
I am very interested in how you like it and
find out about any ideas you may have on it.
Could it be used as special projects for school?

[Que pensa vos in Latin-l? Si vos pote visita
le sito http://www.travlang.com/languages/
io es multo interessate in saper su ideas
e suggestiones. Como poterea esser usate in
le schola?]

Sincerely,
[Sincermente,]

Jay B.