From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 19 Aug 2008 15:41:40 +0200
Mi reponsa al ultime question per Martijn Dekker es no.
Malgrado que Jan Årmann  ha multo bon ideas isto es totalmente superflue e
le desiro de inviar imagines solmente pare esser un idea fixe de ille.
Excusa me Janne!
Nos non besonia imagines pro scriber messages in interlingua e un
possibilitate de inviar imagines tosto resultarea in un abundantia de
imagines plus o minus adequate con le sol scopo de crear risos o causar
admiration pro le capacitate del expeditor. Le experientias es terribile e
nostre foro poterea similar a un pagina pro reclamo commercial. Del resto
multe personas, con ration, non osa aperir tal attachamentos.
Como Martijn Dekker scribe il ha altere possibilitates in le poc occasiones
quando imagines vemente es besoniate.

Del resto tamben io da le benvenita a discussiones del questiones proponite
per Jan Årmann.

Erik Enfors
Vallåkergat.25
SE-432 37 VARBERG
Svedia
Tel: +46 (0)340-875 45
(Mobil: +46 (0)730  65 60 21)
Skype: untorrente
e-post: [log in to unmask]

Milliones de personas comprende interlingua immediatemente.
www.interlingua.com