From:
Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 22 Jul 2008 20:41:36 +0100
Ecce, car amicos, mi prime poema.
Illo non es solmente mi prime poema, ma es anque mi prime poema facte
originalmente in interlingua.
Le ultime linea contine le modo subjonctiv, e io crede que in iste instantia
le subjunctivo
interlingua-ese non suffice...(N.B. in Romanica io haberea habite le option
de un subjunctivo possibile/real o
un subjunctivo impossibile/irreal (anque nominate "optativo"): io lassa a
vos a pensar si ille linea deberea essite in le subjunctivo real o in le
optativo)

Seth

io reguarda tra le fenestro
in le jardin io vide illes