From:
Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 10 Nov 2006 11:57:49 +0100
Il 06/11/06, Lars Rosenmeier<[log in to unmask]> ha scritto:
> Car omnes
>
> Si alicuno es interessate a parlar con me in interlingua (in voce), illes
> pote contactar me a mi conto MSN. Le nomine del conto es: rosie313b <coclea>
> hotmail.com.
>
> Amicalmente
> Lars

Equalmente io lassa mi conto MSN, mais que io usa rarmente a causa de
questiones ideologic (illo es un protocollo proprietari):
[log in to unmask] -> NB io non lo usa del toto como adresse de
posta electronic

Altere protocollos proprietari que io (rarmente) usa son:
ICQ: 315284524
Skype: giovanni.nappi

In ultra, io lassa mi (usatissime!) contos de protocollos libere:
XMPP / Jabber: [log in to unmask] (texto instantanee)
SIP: [log in to unmask] (audio/video)

Pro le curioses: Google Talk usa le protocollo XMPP con alcun
additiones proprietiari. Le consequentia es que le retes son
perfectemente interoperabile.
In ultra, semper gratias a Google (libreria jingle), le
disveloppamento de extensiones audio/video libere pro le protocollo
XMPP se face plus veloce, e sera semper compatibile con GTalk.
Pro plure informationes, face me saper.