From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 17 Jan 2007 05:45:30 +0100
Den 2007-01-15 10:09:43 skrev Giovanni Nappi <[log in to unmask]>:

> Car totes,
> ancora non existe un pressa commun europee, ben que illo poterea
> esser necessari pro reinfortiar le Union. Pro isto, un gruppo de
> jornalistas de Berlin ha decise de rumper le hesitationes,
> disveloppante un revista europee.
> Qui salta a in aqueste traino, facera parte de illo fin del comencio.
>
> Vadente a http://brelmag.eu vos accede a su redaction virtual, ubi le
> jornalistas propone ideas e textos, disveloppante le contentos del
> periodico.
>
> Aqueste activitates servira de base pro le prime incontro del
> [...]
Iste initiativa non es nove. Il ha le magasin "The European" que, si ego
ben memora, es publicate in Brussela.

Il ha alcunn altere projectos ubi on publica articulos in plura jornales.

Assi que iste projecto in Berlin es interessante, e io spera que on audira
plus de illo in le futuro.

Kjell R
Använder Operas banbrytande e-postklient: http://www.opera.com/mail/